sobota, 3 grudnia 2016

Sesja zdjęciowa dla 'Sakura Sushi', Katowice (Photo session for 'Sakura Sushi Bar', Katowice)




Kochani! 
Czas, żeby pokazać Wam kilka realizacji, które udało mi się zrobić w ciągu ostatnich trzech (?)  miesięcy. Są to głownie sesje dla restauracji, ale również kilka przepisów i stylizacji do gazet :) Świątecznych również ;-) 
Trochę to wszystko czasu zabiera - szczególnie postprodukcja - typowa dziabanina na kompie. Siedzę zwalona gigabajtami zdjęć haha i jak tylko odkopię się z jednych - pojawiają się kolejne. Tak, to moje usprawiedliwienie dlaczego tak rzadko wrzucam tu ostatnimi czasy coś nowego - choć nowe ciągle się tworzy. 

W międzyczasie pojawi się też kilka propozycji na dania kuchni azjatyckiej - robione w ramach konkursu, który marzy mi się wygrać.. ;-) Także zacznę się bardziej starać, żeby publikować częściej, obiecuję! ;-) 


Jako pierwszą wrzucam dziś kilka zdjęć z sesji dla restauracji sushi 'Sakura' w Kato. 
Szef kuchni, Kamil Smok, zawija tam naprawdę przepiękne, pyszne, małe arcydzieła! Szczerze - tak urzekła mnie forma i estetyka sushi w wykonaniu Kamila, że mogę śmiało stwierdzić, że to jedne z piękniejszych obiektów jakie fotografowałam <3 


Kosztowałam, polecam z całego serca! 


• • • 
Sakura Sushi Bar 
ul. Mariacka 26 
Katowice 
tel.  513 940 795












10 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia, bardzo apetyczne. Aż chciałoby się wyciągnąć rękę po kawałeczek. Szkoda, że do Katowic trochę daleko, na pewno bym się skusiła. Pozdrawiam serdecznie fotografującą te niezwykłe obiekty i przygotowującego te prawdziwe kulinarne perełki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;*
      Również pozdrawiam ciepło! <3

      Usuń
  2. Hej :) piękne zdjęcia! Jakim obiektywem je robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Cieszę się że się podobają ! :)
      Obiektyw: Sigma 50mm f/1.4 :)

      Usuń
  3. Smakowite zdjęcia - najpiękniejsze sushi jakie widziałam. Jeśli chodzi o inne apetyczne jedzenie, polecam https://bedietcatering.pl/katowice/. Menu komponowane jest z produktów najlepszej jakości

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za odwiedziny i feedback w postaci komentarzy :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie!