czwartek, 3 listopada 2016

FOTOgraficznie. Podróże. Grecja - Korfu.



Troszkę k o l o r u  z Korfu :) 
Kochani, kilka zdjęć tutaj, natomiast usiadłam ostatnio nad zakładką PODRÓŻE na pasku głównym i ładnie ją ogarnęłam - odświeżyłam i uporządkowałam :) 
Teraz najnowsze zdjęcia zawsze będą w albumie na górze strony. Kilkając w foto, zostaniecie przekierowani do albumu pełnej jakości. 
Także jeśli macie ochotę pooglądać więcej - serdecznie zapraszam! <3 


A Grecja po sezonie - no piękna jest! Pusto, zero turystów, zostają tylko miejscowe knajpki i tawerny. Plaże puste, drogi (nie licząc głównej) - też :) 
Temperatury ok 25 st. ale zdarzają się burze i to takie że ho ho! Nas taka nawałnica dorwała dwa razy i cóż, nie ma opcji na cokolwiek suchego... szczególnie jeśli za jedyny środek transportu ma się ... motocykl ;) 


















3 komentarze:

  1. Ha! Widzę, że październik i listopad to dobry czas na podróże na Korfu. Fajnie oglądać zdjęcia z miejsc, w których się było:) Przy okazji podrzucam zdjęcia ze swojej wycieczki: http://szkicehiszpanskimpiorkiem.blogspot.com/2016/10/kerkyra-corfu-town-greece.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne !

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia zwłaszcza architektura klimatyczna, też mam słabość do starych drzwi. pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za odwiedziny i feedback w postaci komentarzy :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie!